Згідно
з планом роботи районної циклової методичної комісії вчителів-філологів 29
лютого 2016 року був проведений семінар-практикум з теми «Інноваційний урок зарубіжної літератури.
Моделювання уроку як творчий процес». В рамках семінару
педагоги відвідали відкритий урок (вчитель Абрамова О.Г.) з теми «О. Генрі «Останній листок». Утілення в
образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та
любові до ближнього. Гуманізм твору». Під
час проведення уроку Ольга Григорівна надавала перевагу інноваційним формам і
методам, таким як мозковий штурм, асоціативний кущ, «хмари» тощо, використала
мультимедійну презентацію, відеоролик, що сприяло формуванню як навчальних, так
і творчих компетенцій учнів. З метою надання школярам більших можливостей для
спілкування, висловлювання власних думок і почуттів домінуючою формою на уроці
був діалог. «Дерево щастя», на листочках якого діти писали найголовніші, на
їхню думку, риси людини, стало логічним завершенням уроку.
У
теоретичній частині вчитель КЗ «Василівська гімназія «Сузір’я» - ЗОШ І-ІІІ
ступенів» ВРР ЗО Синявська С.М. виступила з інформацією «Урок як форма
організації навчання», у якій нагадала педагогам різні класифікації уроків,
вимоги до їх планування та проведення. А Великоіван Н.І. (КЗ
"Приморська ЗОШ І-ІІІ ступенів" ВРР ЗО) поділилася досвідом
використання творчих завдань на уроках зарубіжної літератури як одним із
ефективних засобів розвитку креативного мислення учнів.
Фото з семінару: Урок по О.Генрі "Останній листок"
Немає коментарів:
Дописати коментар